review

LUSH Lip scrub

Wie wil nou geen luscious lips? LUSH Cosmetics heeft verschillende varianten lip scrubs is haar assortiment zitten die beweren de lekkerste voorbereiding te zijn voor prachtige lippen. In dit artikel geef ik mijn mening over de lip scrub maar eerst laat ik jullie kennismaken met Lush.

Wat is LUSH?

LUSH Cosmetics is een cosmetica merk met vers en handgemaakte producten. Zij gebruiken enkel en alleen ingrediënten in hun producten die niet getest zijn op dieren. Dit spreekt mij voornamelijk aan omdat testen op dieren echt niet kan! LUSH gebruikt alleen organische ingrediënten en zet op elke verpakking de datum van productie en de houdbaarheidsdatum. Het gebruik van organische en verse ingrediënten heeft voor het cosmetica merk een grotere betekenis dan marketing. Met hun ideeën, verpakkingen en winkels onderscheiden zij zich in een positieve manier.

LUSH heeft veel verschillende producten in haar assortiment, denk maar aan shampoo’s, zeepjes, scrubs en hun beroemde bathbombs. Het is voor mij altijd een feestje op deze winkel te betreden. De geur, de kleuren, de vriendelijke mensen en al die leuke verpakkingen (vooral met de feestdagen). Een paar maanden geleden belande ik, zoals altijd, in een winkel van LUSH. Dit keer bij de oosterburen, Duitsland. Ik nam een aantal producten mee waaronder het product wat vandaag in de spotlights staat. De Bubblegum lip scrub.

IMG_7052
Het ziet er alleen al uit als een stuk Bubblegum!

De lip scrub

LUSH beweert dat de lip scrub de lekkerste voorbereiding is voor prachtige lippen. Dit ga ik voor jullie ondervinden. De verpakking is heel simpel maar geeft een milieuvriendelijk en een vintage feeling. De scrub zelf is intens roze. Bij opening komt de geur van een grote suikerspin je tegemoet, hier moet je van houden. Ik zelf vindt de geur iets te heftig.

IMG_7053
De scrub is gemaakt van suiker en heeft een intens roze kleur.

De scrub is gemaakt van suiker en bevat jojobaolie die ervoor zorgt dat de lippen super zacht aanvoelen na het gebruiken van het product. Mijn lippen zijn op dit moment heel droog, de scrub kon dus op geen beter moment gekocht worden. LUSH geeft aan dat de scrub geen vet laagje achterlaat en dat het na gebruik van de lippen afgelikt kan worden. Het aflikken van het product klinkt voor mij nog niet echt uitnodigend.

Hieronder zie je mijn lippen voor, tijdens en na het gebruik van de scrub.

IMG_7062
Voor het gebruik. Droge lippen met her en der nog kleur van een lipliner. De kleur van mijn lippen is wat donker en niet egaal.
IMG_7068
Dit zijn mijn lippen met de scrub in ronddraaiende bewegingen gemasseerd. De jojobaolie is goed te voelen en creëert een zachte omgeving. 
IMG_7070
Na het afwassen van de scrub is er direct zichtbaar resultaat.

 

De scrub voelt fijn aan tijdens het gebruik. Na gebruik is het resultaat direct zichtbaar. De droge velletjes zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. De kleur van de lippen is egaler en mijn lippen zien er optisch voller uit. De scrub stimuleert ook de bloeddoorstroming in de lippen, dit is na afloop te merken door het tintelende gevoel wat de scrub gaf.  De scrub zelf is een fijn product, het geeft direct resultaat en is makkelijk in gebruik. Het is zoals, LUSH beweerde, een perfecte voorbereiding voor mooie lippen. De geur van de scrub vond ik zelf helaas te overheersend en ik kon mezelf er niet toe zetten op de scrub na afloop van mijn lippen te likken. LUSH is een innoverend en een milieu- diervriendelijk merk. Ze hebben leuke producten in het assortiment en zorgen voor een beleving in al hun winkels. Ik zal zeker meer van LUSH aanschaffen.

XOXO – Little P

 

6 gedachten over “LUSH Lip scrub

    1. Wat leuk dat je een reactie plaatst. Ben benieuwd wat je van de scrub gaat vinden, laat je het me weten? Mocht je het leuk vinden om mij te volgen, ik ga op Instagram wat actiever worden en probeer WordPress aan te houden voor gedetailleerde reviews! Vind het tof dat je de tijd hebt genomen om mijn verhaal te lezen☺️

      Like

      1. Ik zal zeker eens kijken op Instagram! Ik ben ook op zoek naar mensen die zelf interactief zijn. Het is zo veel leuker om een reactie te krijgen dan een like. Zo kan je echt relaties opbouwen en krijg je het gevoel

        Like

      2. Graag gedaan het was een leuk artikel. Iben ook op zoek naar mensen die zelf interactief zijn. Het is zo veel leuker om een reactie te krijgen dan een like . Zo kan je echt relaties opbouwen en krijg je het gevoel dat je elkaar leert kennen. Ik kijk morgen eens naar je Instagram 😊

        Like

      3. Ja inderdaad! Heb het een hele tijd stil gelegd omdat ik het gevoel had dat ik niks bereikte, maar mis het toch weer. Jouw reactie geeft mij toch een steuntje in de rug om weer wat te gaan doen!:) Heb je gelijk eventjes gevolgd, je schrijft heel leuk!🤗

        Like

Plaats een reactie